19 Aralık 2011 Pazartesi

BU İFADELERE BİR EVABINIZ VARDIR

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Bu İfadelere Bir Cevabınız Vardır


   Aziz KOCAOĞLU geçenlerde yerel gazetelerde Taş ocakları için "Bunlar çevre adına içimi yakıyor.”  Ardından da. "Rastgele taş ocağı ruhsatı verilmesinin hiçbir anlamı yoktur.”  Diye haber manşetlerine düşen ifadelerine sorularım olacaktı. Bu taşocakları 1995 yılında mahkeme kararıyla kapanması gerekirdi de neden kapanmamış? İl özel idarenin inisiyatifine geçince mi içi yanmaya başladı. İzmir’de daha önce göz yumulan çevre katliamına niye dur denilmemişti. Bu konuda belgeli yazışmaları bir dahaki yazıma taşıyacağım. Fakat ne yazık ki okuyucularımdan gelen e-mailler de yer alan  Hakan SAY’ın ifade tutanağını bitirmemi istemelerinden dolayı bugün bu konuyu işleyemiyorum. Gelecek yazımda bu konuyu geniş, geniş işleyeceğim.
   Pazar akşamı Sn KOCAOĞLU İzmir’de Hayat Var, İzmir’de Potansiyel Var için yapılan reklamlardan da söz etti. Peki, bu filmler nasıl çekildi Başkanım? Gelecek yazımda buna da yer vereceğim.
   Hakan SAY’IN ifadesi
Pervin hanımın imalı bir şekilde 300.000 TL lik parayı CHP nin seçim işi ile alakalı bir konuda kullanıldığını belirtti. Ben buradaki algılamam ilk başta Aziz KOCAOĞLU’nun belediye başkan adayları ilgili seçim stardı verdiği, şubat ayı içerisindeki verdiği etkinliği anladım. Pervin Hanım bana bu 300.000 TL konu ile alakalı teftiş imasında bulundu. Pervin Hanım hatta bana karşılıklı iş alışverişi var. CHP işini karıştırmayacan siyasi işleri ayrı tut dedi. Ben daha sonra birkaç şey konuştuk. Ama ben Pervin hanımın ofisinden çıkarken bu kadının neden bu kadar streslendi, CHP noktasında neden bu kadar durduğunu benim vakıf olmadığım bir konuda neden CHP ye 300.000 TL aktarıldı konusunu açtı. Bende hatta ona dedim ki 300.000TL aktarım ne zaman yapılmış dedim. Pervin hanımda bana 21.07.2008 dedi. Ben kafam karışmış bir şekilde ofisten ayrıldım. Ben ayrıca belirtmiş olduğunuz örgüte üye değilim. Ben alacağımın peşinde koşan mağdurum. Bazı konularda onaylıyormuşum gibi görünsem de tamamen benim maddi mağduriyetimi gidermem maksatlıdır. Benim kesinlikle kötü niyetim yoktur.
  
SORU; 14.02.2011 günü Serpil KESKİN ile Pervin Şenel GENÇ arasında gecen görüşmede, sizi kast ederek basına bilgi vermeniz konusunda korkularının olduğunu eğer basına bilgi verirseniz başkanın zor durumda kalacağı, hatta sizi yasaklı hale getirmek istediği ve 5 yıl ticaretten yasaklamak istedikleri sonra vaz  geçtikleri çünkü sizin canınızın yanması durumunda etrafınızı pisleteceğinizi düşündükleri ve haliyle de İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz KOCAOĞLU’nu zor durumda bırakacağınızı konuştukları tespit edilmiştir. Bu konu hakkında bildiklerinizi anlatınız.CEVAP: Yukarıda belirttiğim gibi benim İzmir Büyükşehir Belediyesinden bir alacağım var. Bu alacağımı gasp ettiler. Bunun ile alakalı belediyeye yapmış olduğum tüm hizmetlerin faturaları kendimde mevcuttur. Bunun ile ilgili Avukatım M.U dava açması konusunda talimat verdim. Bu ilerleyen aşamalarda sonuçlanacaktır. Ayrıca Pervin hanımın bana CHP konusunda 300.000 TL lik aktarma konusunu ağzından kaçırması da başkan ve CHP aleyhine skandal oluşturacağını düşündükleri için korkuyor olabilirler. Ayrıca İzmir Büyükşehir Belediye başkanı Aziz KOCAOĞLU’nun kendi cebinden harcaması gereken seçim startı çalışma harcamalarını kendi hesabından değil de belediyenin aracılığıyla benim hesabımdan gördürmüştür. Ben burada Aziz KOCAOĞLU’ndan alacaklıyım. Hatta bana Anadolu Ateşi gösterisi için 500 adet Zülfü LİVANELİ konserinden 500 adet biletin kasasından ödemeyi teklif ettiler. Bunu da şirketleri aracılığıyla belediye kasasından usulsüzce çıkacağını bildiğim için kabul etmedim. Ayrıca buradaki alacaklarım ve bildiklerim konusunda gazeteye açıklama yapmayı düşündüm. Yeni Asır gazetesine açıklama yapmayı düşündüm. Bununda skandala dönüşeceğini biliyordum. Bütün bunları topladığımda CHP ve Aziz KOCAOĞLU’nun sıkıntıya düşmesi riskini alamayacaklarını bildiğim için bunların korkusu bu sebepledir dedi. CMK’nun 147. Maddesinde yazılı hususların yerine getirilmesinden sonra tutanak okutularak imza altına alınmıştır. 04.05.2011- ifade bitiş saati-02.45
  Bana e-mail yollayan bir vatandaşın sesine kulak verdim umarım yetkililerde kulak verir, dileğiyle e-maili aynen yayınlıyorum.

  SESİMİZİ DUYURMAK İSTİYORUZ!
İzmir 9 Eylül Üniversite Hastanesinin yaşlılar,engelliler  ve hastalar için duraklara yakın  açmış olduğu  kapıdan  karşıya geçmek bir ölüm,çünkü refüş arasında bulunan demirler buna engel.Defalarca İzmir Büyükşehir Belediyesine konuyu bildirmemize rağmen hiçbir çözüm üretilmedi,son çare sizsiniz..600 m. kadar ilerideki  BP benzin istasyonuna gidecek müşteriler için 20 m. arayla üç tane ışıklandırma yapan İzmir Büyükşehir Belediyesi  benzin istasyonu müşterilerine gösterdiği saygıyı,9 Eylül Hastanesine gelen hastalara göstermemektedir.Umarım sizin aracılığınızla sesimizi bu sefer duyarlar.

Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder