19 Aralık 2011 Pazartesi

SİZ DİKKATE ALMASANIZ DA DİKKATE ALANLAR VAR

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş

Siz Almasanız da Dikkate Alanlar Var


  İzmir Büyükşehir Belediyesi şirketlerinden UNİBEL adına kesilen 23.12.2008 tarihinde 235.633.02 TL tutarlı fatura açıklaması yardımcı araç ve ekipman kiralanması ve gerekli sarf malzeme olarak geçmekte olan bu faturayı köşemde Bu Faturaya Ne Diyeceksiniz konu başlığı altında sordum ve her zaman ki gibi bir yanıt gelmedi. Ancak benim yazımı Maliye Bakanlığı dikkate almış olacak ki dün vergi müfettişine ifade verdim. Ayrıca vergi müfettişine şu soruyu da yönelttim “ Tek kalemde bu meblağda ve içeriği tam olarak belli olmayan bir fatura kesilebilir mi?” diye kayıtlara da geçti. Bu fatura için AK Parti Meclis üyesi Arif ÇİTLENBİK’te kesilen bu fatura için şerh koydukları söylenmektedir. Yine AK Parti Meclis üyesi İrfan ESKİN’de defalarca İBB Meclis toplantılarında bu faturayı gündeme getirdiği meclis tutanaklarında vardır.
   Lütfedip soruları cevapsız bırakan İBB şimdi ne yapacak Maliye karşısında? Bilmiyorum. Kem Küm de diyemez. Bekleyip göreceğiz.

   Geçen gün yazdığım notlar bölümünde Grand Plaza Kent Ekmek dedim, Sn KOCAOĞLU hemen aynı gün Zeki BABAOĞLU’nu makamına çağırıp emekliliğe zorladığı söyleniyor. Peki, bu kişiyi görevden almakla Destek Primi adı altında kesilen faturaları yok edebilecek mi?  Yarın soruşturma açıldığında bu beyefendi günah keçisi mi olacak? Sizin bilginiz dışında mı kesildi bu Destek Primi faturaları. Zeki BABAOĞLU için tarafıma bir çok e-mail geldi, konusuna son derece hakim olduğu da söylenmekte.

   Şimdi Sn Başkan bana e-mail atan okuyucularımın sorularını size, onlar adına soruyorum.
  1) Kent Ekmek Büfeleri ihale edildi, ihaleye alan firma zarar ediyorum diye İBB ye müracaat etti mi?
  2) Bu müracaat neticesinde her ay Destek primi adı altında Belediye şirketine 50.000 TL fatura kesildi mi ve bu para belediye şirketinin kasasından çıktı mı?
  3) Bu yüzden mi BABAOĞLU’nu görevden aldınız?
  4) Bu konudan sizin bilginiz yok muydu?

   Bu sorularıma cevap alamayacağımı biliyorum da yine soruyorum siz cevap vermeseniz de yetkili makamlar nasıl olsa inceleme yapıyorlar.

   Sırada Ne Var konulu yazımda Seda AKÇAKAYA’nın beş yıllık sözleşmesini belgeleriyle yayınlamıştım. Bundan ötürü beni savcılığa şikâyet ettiler ve karakolda ifade vermeğe gittim. Karar tarafıma tebliğ edildi. ( kovuşturmaya yer yok) Şimdi ben kendilerine asılsız suç isnat etmekten davamı açacağım elbette hayır. Bu hanımefendinin de konusunda donanımlı olduğunu biliyorum. Benim derdim kişiler değil benim derdim kurumların kişiye özel davranmaları.
   Yine Bu Kaçıncı başlıklı yazımda Haluk IŞIK ile ilgili bir yazı yazmıştım beyefendi beni savcılığa şikâyet etti ve ben Kemer altı karakolunda ifade verdim neticesini yakında sizlerle paylaşacağım.

  Notlarım

   1) Dere Beton ile ilgili tüm belgeler elime ulaştı sizlerle paylaşacağım
   2) Amerikan hastanesinin Ticaret Merkezine döndürülmesinin mümkün olamayacağını da sizlerle paylaşacağım
   3) Hafriyat döküm alanlarının tam dosyasını açacağım
   4) TANSAŞLARIN belediye hizmet alanlarındaki durum dosyası tam anlamıyla oluştu bana e-mail yollayan okuyucularım biraz sabır lütfen.
   5) Kemalpaşa Belediyesi ile ilgili mesaj bombardımanındayım. Biliyorum sabırsızlanıyorsunuz merak etmeyin çok yakında köşemin tamamını ayıracağım.

Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

2 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil
  2. İşletme kredisi mi arıyorsunuz? Kişisel kredi, öğrenci kredisi, öğrenci kredisi, öğrenci kredisi, borç konsolidasyonu kredisi, teminatsız krediler, girişim sermayesi vs. Varsa bugün bize ulaşın: (ericfinancee@gmail.com veya ericfinancee@outlook.com) ayrıca +1 936-681-9131 veya daha fazlası için metin ve bugün kredi alın.

    YanıtlaSil