19 Aralık 2011 Pazartesi

YİNE İZSU

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Yine İZSU


Bugün sizlerle paylaşacağım konuyu okurken yok artık bu kadarı olmaz diyeceksiniz. Çok haklısınız çünkü belgeyi okurken, inanın tekrar, tekrar okudum. En vahimi ise Sayın KOCAOĞLU’NUN bu yazının üçüncü sayfasında İZSU Genel müdürü Sayın Ahmet ALPASLAN’IN incelemesi diye kendi el yazısı ile yazılmış üstelik imzası var. Eğer isterlerse kendilerine veririm. Gerçi beni yok saydıklarını biliyorum. Ancak beni ne kadar görmezden gelseler de elbet birileri görecektir.
Gelelim biz konumuza, Aziz Başkana hitaben yazılan mektubun ikinci sayfasında ikinci konunun Ana Başlığı İZSU Genel Müdürlüğü’nde Sahte Evrak ile Yönetim Kurulu Kararı Değiştirilmesi. 08.09.2000 Tarih ve 06/384 sayılı yönetim kurulu kararında “Bölgenin imar yolu üzeride parsel kenarında içme suyu mevcut ise teknik amirliğin uygun göreceği bağlantı noktalarında ve branşman birimini uygun göreceği boru cinsi ve çapında en uygun bağlantının50x50 galeri içersinde geçirilmesi şartı ile içme suyu bağlantıları yapılacaktır” denmektedir.
Ancak Ege Koop Güzelbahçe bölgesinde yapmış olduğu, konutlarda içme suyu temini için kurumunuza vermiş olduğu, 29.11.2006 Tarih ve 30122 sayılı müracaat dilekçesinde. İçme suyu şebekesinin ada içi yollardan geçerken (kendilerine ait araziden) 50x50 kanaletin maliyeti yüksek olması nedeniyle kaldırılmasını ve imar yollarındaki boru döşeme şartlarına uygun olarak yapma izni istemiştir.Ancak konu ile ilgili 08.09.2000 Tarih ve 06/384 sayılı yönetim kurulu kararı bağlayıcı olmasına rağmen. Kurumunuz Etüt Planlama Daire Başkanlığına bağlı içme suyu Şube müdürlüğü, yine kurumunu abone işlerine bağlı, Narlıdere Şube Müdürlüğünüzden12.12,2006 Tarih ve 12704 sayılı yazı ile görüş istemiştir. 22.12.2006 Tarih ve 1136 sayılı Narlıdere Şube müdürlüğünden gelen görüşünde de görüleceği üzere. Yönetim Kurulu kararına bağlı kalınarak su saatlerinin parsel girişine alınması eğer bloklar altına su saatleri alınacak ise 50x50 kanalet yapılması şartı görüşü belirtilmiştir. Narlıdere Şube Müdürlüğünüzün bu görüşü savunan yazısına rağmen kurumunun Etüt Plan Daire Başkanlığı içme suyu Şube Müdürlüğünü 05.01.2007 Tarih ve 069 sayılı Genel Müdürlük Makamına yazdığı yazıda. 50x50 kanalet sisteminin olumsuz koşul bildirerek var olan, yönetim kurulu kararının (08.09.2000 Tarih ve 06/384 sayılı karar) değiştirilmesi için yazının yönetim kuruluna havalesi istenmiştir.Ancak ilgi yazının ilgi (d) bendinde belirtilen 22.12.2006 tarih ve 12704 sayılı kurumunuz Narlıdere Şube Müdürlüğü görüş yazısı değiştirilerek yerine aynı Tarih ve sayı nosu ile Ege Koop’un 29.11.2006 Tarih ve 30122 sayılı yazı içeriği alınarak Narlıdere Şube Görüşüymüş gibi makama sunulmuştur. Böylece Genel Müdürlük Makamınız ve Yönetim Kurulu Üyeleri çıkar amaçlı yanlış bilgilendirilmiş ve yanıltılmışlardır. Narlıdere Şube Müdürlüğü ve Ege-Koop yazıları karşılaştırıldığında olayda sahtekârlık yapıldığı ortaya çıkacaktır.Bu sahte evrakla Yönetim Kurulunu yanıltılarak, farkında olmadan almış olduğu kararda ve değişiklikte Ege-Koop çıkar sağlanmıştır. Bu uygulamanın, yapılan bu işlemden sonra yanlış olduğu kararına varılmış ve Yönetim Kurulu kararı bir kez daha eski haline getirilmiştir. Görüldüğü Üzere konu ile ilgili görevli şahıslar, Ege-Koop için bir kez Yönetim Kurulu Kararını değiştirerek kendilerine menfaat sağlamışlardır.Biz küçük işletme Kooperatif sahiplerine Yönetim Kurulu Kararları uygulatırken diğerlerine peşkeş çekilip sahte evraklarla kararlar değiştirilebilmektedir.Gereği konusunda SOSYAL DEMOKRAT düşünce ve anlayış çerçevesinde art niyet taşıyan bu şahısların tespit edilip, aranızdan temizlenmesi inancındayız…Saygılarımızla diye biten bu mektup İZSU yönetiminin nasıl çalıştığını gözler önüne seriyor. Her şeyi bir kenara koyalım Belediyenin bir şirketi yönetim kurulu kararını kişilere rant sağlaması için bir kerelik değiştirip ardından pardon ya bu olmadı biz bunu eski haline getirelim, nasılsa atı alan Üsküdar’ı geçti dercesine olur mu? Bunu özel şirketler yapmaz yoksa ben mi yanılıyorum? Yorum, siz okuyucuların.Defalarca yazdım bu yönetimde aksaklıklar var dedim olmadı, usulsüzlükler var dedim olmadı, sahte iş deneyim belgeleri dedim olmadı, ahbap çavuş ilişkileri var dedim olmadı, proje hatalarından paralarımız heba oluyor dedim yine olmadı. Daha ne dememi bekliyorsunuz. Bu mektubun son sayfasında Aziz KOCAOĞLU’NUN parafı var, peki bu konu yargıya intikal etti mi? Yoksa sumen altımı yapıldı? Daha önümde İZSU ile ilgili o kadar çok dosya var ki hepsi birbirinden enteresan, umarım ben bunları yayınlamadan köklü bir değişim olurda ben dahil tüm İzmirliler rahatlar. En önemlisi hakkıyla iş alamayan müteahhitler rahatlayacaktır.Notlarım• Karşıyaka Belediyesi'nin Bostanlı Pazaryeri ile ilgili enteresan ve bir o kadar da düşündürücü belgeler geldi. Pazarcılar Derneği ile ilgili ilginç detaylar.• Aziz Başkanım yine, Karşıyaka Asliye Hukuk Mahkemesi'nde kamulaştırmadan doğan hatanızın mahkemesi varmış. Bu kaçıncı hata pek yakında bu konuya da yer vereceğim.• Karşıyaka Ordu Bulvarı Şemikler’e bağlantısı sağlanamıyor neden? Kamulaştırma ve Parselasyon planındaki hukuka aykırılık var bu yüzden yol kullanılamıyor. Bu konuda pek yakında.Sözlerimi MIREBAUA’nın bir sözüyle bitiriyorum: Adalet topaldır, ağır, ağır yürür, fakat gideceği yere er geç ulaşır.Sağlıkla KalınÇürük Elmacı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder