19 Aralık 2011 Pazartesi

İSİM BENZERLİĞİ

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
İsim Benzerliği mi?


Şu an saat tam 03.12 ve ben daha önce yayınladığım İzmir Büyükşehir Belediye Şirketi UNİBEL adına kesilen 23.12.2008 tarihinde 235.633.02 TL tutarlı fatura açıklaması yardımcı araç ve ekipman kiralanması ve gerekli sarf malzeme olarak geçen faturanın sahiplerinin ticaret sicil numarasıyla bir araştırma yaptım. Karşıma çok enteresan bilgiler çıktı. Bu fatura sahibi firma yerine aynı sicil numarasıyla başka bir şirket çıktı. Yanlış herhalde diye tekrar sorgulama yaptım firma adresi ticaret sicili hatta tel ve faks da aynı ama kesilen faturada firma ismi farklı. Şimdi karşıma çıkan bilgileri sizlerle paylaşacağım. Elbet firma ismini vermeyeceğim ama bilgileri paylaşacağım.
Kesilen faturanın firma yetkililerinden B Gurubu imza atma yetkilisi Namık Kemal Sertoğlu bu isim hiç yabancı gelmediği için google amcama başvurdum birde ne göreyim Büyükşehir operasyonunda tutuklananlardan biri. Tekrar bir araştırma yaptım bu sefer karşıma Yeni Şafak Gazetesinin haberi çıktı.

“Bir yolsuzluk da banliyö hattının tanıtımı için çekilen kısa film işinde yapıldığı ortaya çıktı. CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun talimatıyla Aliağa Menderes Banliyö Hattı Sistemi'nin tanıtımı için FİDA Film ile anlaştığı öğrenildi. Ancak 90 saniyelik planlanan ve 32 sinemada gösterilmesi için yapılan anlaşmanın yasal olarak ihale şartları içerisinde gerçekleşmesi gerekirken 200 bin TL'lik ücretin peşin olarak firmaya ödendiği tespit edildi. Yapılan yolsuzluk operasyonunda belediyenin ihaleye çıkılmadan FİDA filme verilen işi yasal prosedüre uydurmak için mizansen bir ihale düzenlediği anlaşıldı. Belediyenin eskiye dönük evraklar düzenleyerek ihaleyi yapmış gibi göstermeye çalıştığı belirlendi. “ Eee diyeceksiniz ki Namık Kemal Sertoğluyla ne alaka devam ediyorum.
Yine Yeni Şafak Gazetesinin haberine göre  “Ata Karataş'ın firması olan SOLFEJ VE ESSON firmaları katıldı. Mizansen ihaleye Ancak formaliteden yapılan ihaleye ise belediyenin istediği firmaların çağrıldığı belirlendi. 30 Mart 2011'de yapılan ihaleye Namık Kemal Sertoğlu ve katılan diğer firmalara da para yedirildiği ve ihale taahhüt ettiği iddia edildi. Yasalara aykırı olan ihaleye katılan bazı zanlıların tüm suçlamaları kabul ettikleri” diye giden haberin tümünü okumak isteyen var ise Peşkeşe ihale kılıfı diye google yazın detayını göreceksiniz.
Bende merak ediyordum bu fatura ile ilgili net bilgi neden verilmiyor diye. Ben sizlerle sabahın bu vaktinde edindiğim bilgileri paylaşıyorum, beklide b gurubu imza atmaya yetkili olan Namık Kemal Sertoğlu başka bir Namık Kemal Sertoğlu’da olabilir isim benzerliği de olabilir. Ama ya değilse o zaman bunun cevabı çok zor olabilir gibime geliyor, haksız mıyım?
Bu detayı elbet devletin savcısı devletin polisi gözden kaçırmamıştır, mutlaka biliyordur.
Neredeyse sabah olacak biraz uyusam diyorum artık

Sevgiyle Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder