19 Aralık 2011 Pazartesi

NERDE KALMIŞTIK?

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş

Nerde Kalmıştık?

Değer verdiğim bir gazetece dostumun “Çürük Elma senin için Büyükşehir Belediyesinden büyük para indirmişin ve yazılarına son vermişin” demesi beni gerçekten yaraladı. Ben hala cebimde kent kartımla dolaşıyorum. Neyse geçmişi bırakalım işte buradayım elimde yepyeni açılmadık dosyalar var. Sırasıyla açmaya devam ne dersiniz?
Herkesin gözünden kaçan bir noktaya temas edeceğim. Hatırlarsanız basında yer alan operasyonda "40 İSİM GÖZALTINDA, 2 İSME ULAŞILAMADI" denilmişti peki hiç merak ettiniz mi kimdi bu iki isim? Bu operasyon ne ile başlamıştı? Neden daha önce belediye dinlenmemişti? Neden 13 ay dinlendi. Bu operasyonun ana sebebi 2009 Mart seçimlerinde seçim harcamaları 23 Nisan çocuk şenliğinde, harcanmış olarak gösterilmesi değil miydi? Peki, bu tarihte Grand Plaza’nın Genel müdür yardımcısı kimdi? Muharrem Derbentoğlu. Sorgulaması yapılamadığı bir yana nerede olduğu da bilinmemektedir, denmektedir. O dönemde genel müdür olan kişi olarak bilgisine ihtiyaç mı duyulmadı? Yoksa kendisine mi ulaşılamadı? İşte herkesin gözünden kaçırdığı detay bu!
Nerden bu sonuca vardın derseniz, Pervin şenel genç’in sorgulama sırasında verdiği ifadeden. Pervin Şenel Genç: TABİ KÖTÜ OLAN KUMANYALAR İLE İLGİLİ PARASI ALINDA PARA NEREYE GİTTİ Hilmi Özen: Evet mesele orda esasPervin Şenel Genç: Şimdi öyle … ya başka ne katılabilir ki şimdi başka şey katılsa …... Kumanya alışverişi yapılmaktadır bilmem ne desen gelir burayı da inceler Yani bir şirketin stoğu eksik çıkabilirPervin Şenel Genç: Normal şirket işleyişinde de stok eksik çıkarsa ne yaparlar, Yönetim kurulu veya şirket sahibi birinden bunun hesabının sorar Hilmi Özen: Evet şeklinde görüşme yaptıkları.MUHARREM (ESKİ GRAND PLAZA GENEL MÜDÜR YARDIMCISI MUHARREM DERBENTOĞLU’ NDAN BAHSEDİYOR) ONLARIN SÖZDE SÖZLÜ TALİMATLARIYLA TELEFON TALİMATLARIYLA falan diye oraya değişik ilçelerdeki şeye merkezlerdeki bir kaç tane belli başlı yerlere bir dünya işte yemek pide köfte ekmek bilmem ne diye kesilmiş bir dünya faturalar vardı onların çoğunu da HATTA ÇOĞUNUNDA İRSALİYELERİNDE SEÇİM BÜROSU BİLMEM NE SEÇİM BÜROSU MERKEZ SEÇİM BÜROSU BORNOVA SEÇİM BÜROSU DİYE YAZMIŞLARDI o dönem ben Müdür Yardımcısıydım ya, hatta dedim ki LAN BUNLAR MANYAK MI BUNLAR İRSALİYE SEÇİM BÜROSU FALAN DİYE HATTA BUNLARA DEDİM KAYBEDİN BUNLARI DEDİM BU İRSALİYELERİ BUNUN ALTINA KOYAMAZSINIZ falan diye bilmiyorum sonra ne yaptılar ordanda BAYAĞI YÜKLÜ FATULAR GEÇTİ03.03.2011 Günü CEMAL HAYATİ ÖZTÜRK ile HASAN ERCAN arasında; Cemal Hayati ÖZTÜRK: Ahmet beyle görüşmüşler falan diyor ondan sonra İŞTE O SOĞUK SANDİVİÇ BİLMEM NE İŞTE O KESİLEN FATURALAR ONLARI İŞTE ONLARI ŞEYDE KULLANILDI AMA 23 NİSAN BİLMEM NE GİBİ SEÇİMDEN SONRA ÖYLE O AD ALTINDA GİYDİRİLDİ” Muharrem Derbentoğlu'nun Genel Müdür Yardımcısı olduğu zamanda bandrolsüz içkiden de söz edilecek ve o zamanın genel müdürünün ifadesine baş vurulmayacak .Şimdi dikkatle okuyun alttaki ifadeleri ..,Cemal Hayati Öztürk: BİRDE ŞEY VARDI Bİ ZAMANLAR ONLARI SONRA YOK ETİLER MUHARREM ZAMANINDA O DEPOYA ŞEY GEÇTİKTEN SONRA DEPOCU OLARAK ÇAĞRI ( Çağrı Çavuşoğlu’ ndan bahsediyor) VARDIYA ÇAĞRI MUHARREM ZAMANINDA ORDA BANDROLSÜZ İÇKİLER ÇIKTI orda aylık sayımlar yapılıyordu sayımların birinde dediler burda burda böyle şeyler var, bandrolsüz içkiler var, nasıl olur falan filan dedik, bi ara hatta bende gittim abi şunlar şunlar dedi gör bilmem ne, bi liste yap bilmem ne yap dedik hatta dedimki kardeşim bunları burada tutmayın o zaman Müdüre falanda demişti, madem böyle yani bunlar olurya insan sağlığını filanda etkiliyebilir, tutanakla adedi bilmem neyi tespit edilsin gerekirse bunları imha edin dedim ben imha edilsin dedim bunlar organizasyonlarda herhangi bi şeyde kullanılmasın, kim bilir nasıl soktular kim soktu oraya gerçek şeyleri aldılar herhalde onun yerine sahte bandrolsüz şeyleri soktular veya alınan bi yermi kakaladı kim bilir veya bunlar tespit edemedi işte votkadır şaraptır, viskidir cartır curtur bayağı bi liste vardı yani bi ara ben satın alma müdür yardımcısıykenmi ne hatta bi ara hangileri ne kadar var adetlerin tespiti biz faksla demiştim bi ara bi liste yapıp bi kağıda a4 kağıdına kaşe imza yapıp fakslamışlardı ama nerde bilmiyorum benim dosyalarda bi yerdedir ama ondan bi şey çıkarmı çıkmazmı, sonradanda noldu aylar sonra bi daha şey ettim ya abi işte onları yok ettik, imha oldu gibi belkide kullanmışlardır bi yerde veya kendileri almış götürmüştür yani böyle filimler,”Şimdi bana umarım hak vermişinizdir. Nerede DERBENTOĞLU bir gören varsa insanlık namına bana bildirsin de yazım varsayımlar üzerine kurulmuş olmasın değil mi?Bana olan güveninize gerçekten teşekkür ediyorum yollamış olduğunuz e-mailler beni gerçekten mutlu etmekten öte çok duygulandırdı,bu kadar sevildiğimin farkına varamamışım..Her zaman dediğim gibi bu köşe benim değil sizlerin köşesi. Usulsüzlük yapılan tüm işlerin takipçisiyiz. Ve en önemlisi İzmir’in cesur kalemi Sinan Kara’ya bana gazeteciliği öğrettiği ve elime kalem alma fırsatını verdiği için çok teşekkür ediyorum.NOTLARIM:- İZSU ile ilgili çok detaylı bilgileri yakında paylaşacağım.- Gürel Residence Güzel Bahçedeki villanın nasıl ruhsat verildiğini açıklayacağım.Sağlıkla KalınÇürük Elmacı Nivent KURTULUŞ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder