19 Aralık 2011 Pazartesi

BU BİR SİYASİ OPERASYON DEĞİLDİR 2

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Bu Bir Siyasi Operasyon Değildir -2-


   Onurlu gençle yollarımız kesişmeden önce Hürriyet muhabiri Utku Bolulu ile Hürriyet gazetesi binasında görüşmüş. Bana anlattığı tüm detayları Utku beye de anlatmış. Bu görüşme üzerine Utku Bey genç arkadaşın kendisine söylediği tüm detayları, Büyükşehir belediyesinin basın danışmanı Reşat beye iletmiş olacak ki Reşat bey bizzat onurlu genci aramış. Reşat Bey bu tür konuları başkan bey söylemeye gerek yok, başkan ufak tefek yolsuzluklarla uğraşmaz deyince, mücadeleci genç Yolsuzluğun Büyüğü Küçüğü olmaz, siz hepiniz aynısınız diye telefonu kapatmış.
   Bunları ben söylemiyorum bu konuşma metnini aynen özel yetkili savcılara da iletmiş genç arkadaşımız. Bu görüşmeden sonra yılmayan genç büyükşehir belediyesine gidip uzun uğraşlar sonucunda şirketler Koordinatörü Nail Yavuz’ a bana ibraz ettiği usulsüz belgeleri vermiş. Nail bey ne demiş derseniz bu belgeleri yanında dolaştırma Alper Kaynar (Grand plaza gen md yrd) bundan dolayı işten uzaklaştırıldı. Bu elindeki evraklar tehlikeli belge dikkat et demiş. Genç arkadaşın elindeki belgeler kulaktan kulağa yayılmaya başladığında ise, yine genç arkadaşımızın ifadesine göre. Muharrem Derbentoğlu Grand Plaza Müdürü iken İZBELKOM a atanmış İZBELKOM genel müdürü Reha Pekerten ise Grand Plaza Genel müdürü olmuş Bu usulsüzlüklerin açığa çıkması, kulaktan kulağa dolaşmaya başlayınca ise, Aziz Başkan rahatsız olmuş olacak ki Muharrem Derbentoğlunun işine son vermiş. Yerine Nail Yavuz’u atamış Nail Yavuz İZBELKOMUN gen Müdürü olarak atandığında bir sorun varmış, İZBELKOMDA kızı genel müdür sekreteriydi babasına sekreterlik yapması dikkat çekeceğinden, Nail Yavuz’un kızı apar topar Adnan Saygun Sanat Merkezine yollanmış. Bütün bu karmaşık menfaat ilişkilerine akıl erdirmek kolay olmasa gerek. Yazarken ben bile zorlandım umarım siz okurken zorlanmazsınız!
   Sözün özü onurlu genç arkadaşımız benden önce birçok girişimde bulunmuş ama ne yazık ki sonuç alamamış. Bütün bu kayıtlar organize şubenin elinde var bu yüzden yorum yapmayacağım yargı gerekli kararı aldığında bizlerde sizlerle birlikte öğreneceğiz.
   Bu gün dostlarım tarafından edindiğim bilgiye göre; Dün akşam gece 01.00 NTV Habere konuşan Aziz KOCAOĞLU bu olayların oluşmasına neden olarak benim adımı zikretmiş Hala ve hala benim için tarım arazisine ruhsatsız inşaat yapıyor diye beyanda bulunmuş.Eğer söylenildiği gibi bu beyanda bulunduysa, Bu beyanı kocaman bir YALANDIR, altta tarım dışı kullanımı uygundur belgesini yayınlıyorum. Ya Aziz KOCAOĞLU gerçekten hiç bir şey bilmiyor yada bürokratları bugüne kadar kendilerini yanıltmışlar yanlış bilgi vermiş olacaklar ki hala yanlış beyanlar vererek halkı yanıltıyor. Beni mağdur ettiği hususuna hep bir kılıf uydurma çabasında Bunu anlamak mümkün değil. .Avazım çıktığı kadar bağırsam da netice ne yazık ki değişmiyor. Ayrıca kendisine yazdığım mektuplardan söz etmiş. Mektup değil e-maillerim doğrudur keşke sizlerle paylaşsa diyorum. Eğer gizli olsaydı özel kalemin mailine atıp ardından başkana vermelerini söyleyen yine ben. Herhalde gizli bir şey olsaydı sekreteryası kanalıyla bu mailleri çekmezdim değil mi? Burada bile olayı gizemli hale getirmeye çalışıyor.
   Kamuoyunda istediğini alamayan ruhsatsız inşaat yapan tarım arazisine üstelik. Çok yazık bana gelen yorumları üzülerek okumaktayım Kuyruk Acınızdan bunu yapıyorsunuz denmesi. Beni AK Partili ilan etmeleri peki sizlere soruyorum madem AK Partiliyim hani partiye kaydım. Yâda ailemden birimi Ak Partili önce bunu soruşturun. Ben kendimce bir şeyler yaptığımın inancındayım. Bu olayları ikamet ettiğim hangi şehir belediyesinde yaşanmış olsaydı aynı şeyi yapardım. Lütfen artık herkes şapkasını önüne koysun ve düşünsün. Bu olayda parti yok yarınlarımız var ve bizler İZMİRLİYİZ haksızlığın arkasında durmayacağımız inancını hala taşımaktayım.
   Gelelim diğer detaylara Organize şubeye çağrıldığımda memur arkadaşın sorusu karşısında şok yaşadım neden mi eski genel sekreter Ersu Hızır’la yapmış olduğum telefon görüşmeleri ve en önemlisi çekmiş olduğum mesaj yüzüme okunduğunda şok yaşadım hadi telefonlar dinleniyor anladım da mesajların bilinmesi beni şok etti yakında bunu da sizlerle paylaşacağım.
Sağlıkla Kalın
Sizlerin Çürük Elmacısı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder