19 Aralık 2011 Pazartesi

SAĞ OLASIN AZİZ KOCAOĞLU

Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş
Sağ Olasın Aziz Kocaoğlu


Uzunca bir süredir sizlere bu köşeden sesleniyorum. Kendimce yanlış giden birçok konunun üstüne gittim. Birçok düşman edinirken birçok ta dost edindim. Doğru gitmeyen konuların üstüne giderken, ilk başlarda, değirmenlere karşı savaş açan bir DONKİŞOT gibi görüyordum. Zaman içerisinde birer, birer sizlerde katıldınız. Bu katılanlarda isyan ediyordu usulsüzlüklere derken sayımız her geçen gün arttı ve elbirliği ile aydınlık, temiz yarınlara diyoruz.

Bugün bana e-mail yoluyla, geçen yazıma atıfta bulunan mükemmel bir insanla tanıştım. Av Ziya Erdal Güç. Aslında kendilerine kırılmıştım e-mail için. Şimdi ise iyi ki bana mail atmış ki kendilerini aradım diyorum.  Bu beyefendinin bilgi ve birikimlerinden faydalanabilmek için mutlaka kendilerini ziyaret edeceğim.

Hani derler ya sizin hayır dediğiniz şeylerin altında binlerce şer yatar, sizin şer dediğiniz şeylerinde altında binlerce hayır yatar diye boşa söylenmemiş Eğer benim başıma yaşadığım haksızlıklar gelmemiş olsaydı. Ben nereden bilebilirdim ihale kanunu, ben nereden bilebilirdim Planlama ilkelerini, koruma havzasını, ruhsat eklerine aykırılığı. Hepsini okudum hem de defalarca okudum. Sağ Olasın Aziz Kocaoğlu. Beni artık danışman kadronuza alabilirsiniz. Bana her konuda da danışabilirsiniz. Bu hizmetim için de bir delikli kuruş da almam. Çünkü bu bilgileri sizin sayenizde öğrendim. Allahın bildiği Kuldan saklanamaz ki.

Aylarca sorduğum ve cevap alamadığım, İzmir Büyükşehir Belediye Şirketi UNİBEL adına kesilen 23.12.2008 tarihinde 235.633.02 TL tutarlı fatura açıklaması yardımcı araç ve ekipman kiralanması ve gerekli sarf malzeme olarak geçen fatura için Maliye Bakanlığı bir inceleme başlatmış ve bende ifade vermiştim. Neticesini beklerken birde İBB nin bilgi edinme birimine de sorayım dedim. Bana hala net bir cevap gelmedi.Eğer yolladıkları cevabı cevap olarak görüyorlarsa bilemem. Ben anlayamadım. Aslında leb demeden leblebiyi anlarım ama bunu anlayamadım. “Yasal düzenlemelerden de açıkça anlaşılacağı üzere şirketimiz kamu kurumu ve kuruluşu kapsamı içerisinde değerlendirilemeyeceğinden ve İBB’nin şirketimize hissedar olmamasından dolayı yasa ve yönetmelik kapsamında değildir.”Sizler anlayabildinizse lütfen bana e-mail atın.

Yine bana e-mail atan bir okuyucumun iddialarına yer vermek istiyorum. “Ulaşım Daire Başkanlığında çalışan Koordinatör olduğu bilinen ancak kadrosu müdür olmadığı halde müdür olarak görevlendirilen N.A isimli şâhısı önce Özel Kalem Müdürü olarak görev yapmış. Ancak bu kişi sınavı kazanamadığı için 6 ay Özel Kalem Kadrosunda kalmış” Özel Kalemden N.A yı  müdür kadrosunu almak ne kadar Etiktir. Bir özel Kalem müdürü Ulaşım Daire Başkanlığına geçebilir mi? Yeni gelen yönetim Özel Kalem Müdürüne ihtiyaç yok derken eski yönetim neden ihtiyaç duydu ki. Sırf bu kişiyi kadroya alabilmek için mi? Millet sınava girerken özel Kalem müdürü  kadrosu dâhiyane bir fikir. Bu kadroyu hak eden başka biri yok muydu? Bu konu için çok mail alıyorum dikkat.

Geçen gün Gizem hanımın bir yazısını şaşkınlıkla okudum. “Büyükşehir belediye başkanı olacaksın ve oğlun TEV’den burs alacak, bu ne yaman çelişkidir anlayamadım”  Gizem hanım ne güzel dile getirmiş. Evet, Büyükşehir Başkanı olmaktan çok birde üstüne vergi rekortmeni olacaksın. Verilen bu burs fakir öğrencilerin faydalanması için verilen burs değil midir? . Sizin oğlunuz çok başarılı bir öğrenci olabilir ancak bu alınan burs ihtiyacı olan bir öğrenciye verilemez miydi? Bu bursu inanın benim kızım alsaydı hiç düşünmeden elimin tersiyle geri çevirirdim.

Peki, bende sorsam 35 AX 2X7X4 Laguna Marka araba kime tahsis edildi, benzini İZULAŞ tan Şoförü yine İZULAŞTAN tahsis edilmiş iddialarına ne diyeceksiniz? Bu tahsis edilen araba İBB de hangi departmanın da çalışan kişiye verilmiş diye merak eden okurlarıma cevap vereyim hiçbir departmanda çalışmıyormuş. Yakında bu konuyu açacağım.

Yazılarını okuduğum köşe yazarı Adem Bey ne güzel vurgulamış, Sn Selçuk Ayhan’ın oğlu kapı, kapı dolaşıp CV sini bırakıyormuş. Peki, İl Başkanlığı yapmış CHP Milletvekili oğluna iş bulamaz mı? Bulur elbet ama Sn Ayhan “ Memlekette bu kadar işiz varken, kendi oğlum için torpil yapamam” Bu bazıları için aptalca gelebilir ancak çok onurlu bir davranış. Oysa bir belediyenin şirketine Özel Kalem olup, oradan da hoooop memuriyete merhaba diyebilirdi. Bu gibi insanlar azınlıkta olsalar da varlar kendilerini yürekten kutluyorum.

Şimdi yine bir okuyucumun sorusunu soruyorum” Hem devletten emekli maaşı alıp hem de nasıl bürokrat olabiliyor... Bürokrat değilse nasıl oluyor da altına resmi araç ve şoför tahsis ediliyor.” Bu konuyu araştıracağım bende bilemiyorum.

Egenin Sesine bana isimsiz mektuplar bırakan kişiye sesleniyorum!  Evet çok ciddi iddialarınız var. Ancak konuya hâkim olamadım. Siz konuyu bildiğiniz için sanki bende biliyormuşum gibi yazıyorsunuz ama gündemim çok yoğun.  Ama bu demek değil ki sizin konunuzla ilgilenmiyorum. Eğer isterseniz bir araya gelelim tartışalım. İkinci GATE olarak yazı dizisi çıkar bahsettiğiniz olaylardan.

Hollanda’dan gelen atlar huysuz çıkmış. Hangi akla hizmet Hollanda’dan geldi bu atlar. Türkiye’deki atlara ne oldu. Şimdi ne olacak Hollanda’dan at terbiyecisi mi gelecek. Bu konuda ne düşünüyorsunuz. Çok merak ediyorum.

Beni İBB olarak dikkate almıyorsunuz ancak İzmir Sayenizde kaybediyor yazımı DSİ dikkate almış hemen inceleme başlatmışlar. Neyse ki birileri beni ciddiye alıyor.

Dün akşam Kanal 35 te Sn KOCAOĞLU’NU izledim hayretle ve şaşkınlıkla. Sn Erdal İZGİ        “ Bürokratlarınız Yatırımcıyla Görüşmüyor “ diye söylediğinde. Sn KOCAOĞLU “Olur mu öyle şey beni arasınlar ben görüşürüm” diye cevap verdi. Yarın kendilerinden randevu isteyeceğim ve sonucunu sizlerle paylaşacağım. Haydi, hayırlısı her şey değişebilir mi dersiniz. Bekleyip göreceğiz.

Sağlıkla Kalın
Çürük Elmacı Nivent Kurtuluş

1 yorum:

  1. i Sayin Igein, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi temsilcisi, is için kisisel bir kredi ihtiyacim var ki? Bu e-posta bize ilgileniyorsaniz eger biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek: Eger kredi transferi belge derhal ok ile devam etmek ( igein_h_yizevbekhai@admin.in.th )

    YanıtlaSil