19 Aralık 2011 Pazartesi

BU KADAR YÜREKTEN ÇAĞIRMA BENİ

 


Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş Çürük Elmacı / Nivent Kurtuluş

Bu Kadar Yürekten Çağırma Beni!

Sayın KOCAOĞLU Metro çalışmaları için söylediği "Bu benim başımı en çok ağrıtan konu. Gün vermiyorum ama bir sabah bakmışınız ki tamamlanmış 4 istasyon da açılmış" dedi, demesine de ne zaman Hatay halkının ve esnafının çilesi bitecek?
Bir gece ansızın gelebilirim nakaratları sürerken vatandaş “önce pisliği, sonra toprağını çektik, bu çile bitmez” derken. Güneş apartmanı sakinleri adeta feryat ediyorlar “Evimizin zemini sağlamlaştırmak için 7 şiddetinde deprem yaşadık. Güneş apartmanı çökerse hesabını kim verecek” Her geçen gün umutlar tükeniyor. Üstelik metro mağdurları sadece esnaf değil evlerinin duvarları çatlayan vatandaş feryatlarımızı iletecek yetkili bulamıyoruz derken hala gün vermiyorum ne demek? Siz ihaleyi yaparken şartnamenize bitim tarihi koymadınız mı? Seçimler geliyor Sayın Başkan kaleyi siz yıkıyorsunuz! Nasıl halkın karşısına çıkacaksınız? Beş altı yıldır metro bitmez mi? Mecbur mu Hatay İlçesinde yaşayan insanlar evlerine giderken akrobasi yapmaya. Geçen gün bizzat gittim ve düşündüm buralara ambulans nasıl giriyor? Diye nasıl giriyor Başkanım siz düşündünüz mü? Halk size değil CHP ye tolerans gösteriyor sakın yanılgıya düşmeyin. En geri kalmış ülkelerde bile bu kadar uzun sürede biten bir metro yoktur değil mi? Başkanım daha ne kadar bu çile sürecek?
Söz verdiğim gibi Birol Soylu’nun meşhur yerine geçen Pazar gittim. Birçok resimde çektim. Her adımda vay, vay dedim. Bu memlekette arkan olacak hele o arkanı Büyükşehir Belediyesi'ne dayadıysan sana karada ölüm yok arkadaş dedim.Saklı Cennet mekânının etrafı tel çitlerle kaplanmış, içeri giriş yolunda ağaçtan bungalov satış büfeleri konmuş herhalde buraları kiraya verilecek, çok kira ödüyorlar ya kirayı çıkarmaları lazım. Kapalı mekânın dışında ağaçtan piknik masaları muhtelif yerlere konulmuş. Yine kapalı mekânın hemen yanında açık mekân olarak beyaz örtülü masalar donatılmış kahvaltı verilmek üzere, ya da yaz akşamları dış mekân restorant için. Gelelim iç mekâna hemen kapının girişinde sağ tarafta Birol Soylu’nun açılışında bulunan Aziz Başkan ve Rıdvan Karakayalı’nın resimleri yer alıyor. Elbet ahde vefa örneği gösterilecek büyük şirketlerin hemen girişinde şirketin kurumunu sağlayan ataların resmini koyarlar ya. Birol beyde tesisin var olmasını sağlayan kişilerin resimleri koyacak elbet benimkide laf işte.Saklı Cennetin Yiyecek içecek müdürü İbrahim Yıldız’dan bir yakınımın düğünü olacakmış gibi fiyatlar aldım Öyle kiralandığı gibi ucuz da değil hani neredeyse beş yıldızlı otel fiyatına. En az yüz kişi olmak kaydıyla Et menü 42 TL Balık menü 35 TL Tavuk menü 32 TL Haziran ayı için hafta sonlarının dolu olduğu da söylendi.Şimdi gelelim en önemli detaya burası 33 dönüm değil 56 dönümmüş ve yakın zaman içinde ağaç evlerden bungalov tatil köyü yapmayı planlıyorlarmış. Yok, artık demeyin olur hem de çok güzel olur. Hata kirayı bile indirirler. Hatırlamayanlar için buranın aylık kirası 850 TL içindekiler dâhil boş arazi değil. Dönüşte emlakçılarla görüştüm küçük bir bakkal dükkânının kirası bile 350 – 400 TL olan bir yerde 56 dönüm 850 TL şaşırmamak ve kızmamak elde değil. Bu bir kamu zararıdır. Birol Soylu çok yakınız olabilir, kendilerine bir iyilik yapmak isteyebilirsiniz bu çok normal ancak planladığınız bu iyiliği kendi öz varlığınızdan yani kendinize ait gayrimenkullerinizden birini kiralaya bilirsiniz üstelik üstüne parada verebilirsiniz. Buna kimse tek laf edemez ancak Kamunun malını bedavaya yakın bir ederle kiralayamazsınız. İşte sorun burada!Bir sonraki yazım bir hayli yine sizleri şaşırtacak... Bugün sözlerimi büyük şair Ümit Yaşar Oğuzcan’ın yazdığı bir şiirin ilk dörtlüğü ile bitiriyorum:Bu kadar yürekten çağırma beni!Bir gece ansızın gelebilirimBeni bekliyorsan uyumamışsanSevinçten kapında ölebilirimSağlıkla KalınÇürük Elmacı Nivent KURTULUŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder